Background image
European Golfclub

Over ons

European GolfClub, al sinds 2012 een persoonlijke EN voordelige (online) golfclub van Nederland.

Door samenwerking met de NGF, Nova Course (golf-advies buro), European GolfClub en diverse golflocaties, heeft u een voordelig officieel lidmaatschap (Nederlands goedkoopste) met kortingen op golfbanen naar keuze.

Online uw scorekaarten invullen, speelstatistieken bijhouden, automatische handicapregistratie, verzekerd zijn en op de hoogte van wat speelt in golf Nederland! Voor € 33,- per jaar!!

NGF

European GolfClub is aangesloten bij de Nederlandse Golf Federatie (NGF). Het officiele World Handicap System is leidend voor uw persoonlijke NGF pas die digitaal via de golf.nl app beschikbaar is.

• Up to date uw officiele NGF-handicap (via WHS)
  • Je ontvangt het Golfjournaal, het officiële magazine van de NGF
  • WA verzekerd tijdens uw golfronde

Handicapregistratie
Via de golf.nl app, online uw scores invoeren. Het centrale systeem geeft direct uw actuele handicap. Inzichtelijk zijn uw ingevoerde ronden en scoreverloop. European GolfClub serviced volledig uw lidmaatschap.

Nieuw!!!!       European Golfclub is nauw betrokken bij de realisatie van de nieuwe golfbaan in Venlo op Parc Zaarderheiken. Zie hiervoor www.parczaarderheiken.nl